X
Kategorie
Tagi
  • Brak dostępnych list
  1. Płatność za zakupiony towar, który jest doręczany na terenie Polski jest realizowana za pobraniem – to jest gotówką w miejscu dostawy, kurierowi doręczającemu przesyłkę.
  2. W przypadku towaru doręczanego poza granice Polski (teren UE) płatność realizowana jest za pomocą przedpłaty obejmującej cenę sprzedaży wybranych produktów oraz koszt ich dostawy do Klienta. Informacja na temat kosztu dostarczenia przesyłki poza granice Polski jest zawsze przekazywana Kupującemu drogą mailową przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 6 dni roboczych od złożenia zamówienia do oddania paczki kurierowi do doręczenia. (UWAGA! W miesiącach MAJ-LIPIEC Termin realizacji może wynieść nawet do 15 dni!)
  4. Szczegóły dotyczące czasu realizacji zamówienia można sprawdzić telefonicznie lub mailowo. Termin realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem czasu potrzebnego do skompletowania wszystkich towarów, które obejmuje dane zamówienie. Termin realizacji zamówienia uzależniony jest ponadto od ilości wszystkich zamówień złożonych w danym dniu przez Klientów Sklepu.
  5. Zamówione towary są dostarczane głównie za pośrednictwem kuriera DPD. Kurierzy DPD dostarczają przesyłki każdego dnia od poniedziałku do piątku. Paczka od momentu nadania przez Sklep powinna dojść do klienta w ciągu 48 godzin. W dniu doręczenia przesyłki Kupujący powinien otrzymać smsa z numerem listu przewozowego paczki, której drogę można sprawdzić pod adresem: https://www.dpd.com.pl/ oraz informację, o której godzinie kurier dostarczy paczkę pod wskazany w zamówieniu adres. Możliwa jest zmiana godziny dostawy oraz daty doręczenia poprzez bezpośredni kontakt z kurierem. Po wpisaniu numeru listu przewozowego na stronie DPD, można uzyskać numer telefonu do kuriera dostarczającego paczkę.
  6. Dokument sprzedaży Kupujący otrzymuje w formie papierowej wraz z doręczeniem towaru.
  7. Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika/spedytora kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie Sprzedawcy stwierdzonych wad, braków w zamówieniu lub/i uszkodzeń opakowania zewnętrznego.
  8. Nieodebranie przesyłki pobraniowej w zakreślonym przez doręczyciela terminie, spowoduje odesłanie przesyłki do nadawcy, co wiąże się z koniecznością uiszczenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z poniesionymi przez Sklep kosztami doręczenia. Ponadto zamawiający niedotrzymujący umowy tj. nieodbierający zamówionej przesyłki, ma obowiązek naprawienia wynikłej z tego szkody.